Friday 4 February 2011

update blog

last aku update blog 1 january 2011
sekarang dah 4 february 2011
dah sebulan aku x update.. smpaikan adew makcik cah tuh menangis2 tny aku bile aku nk update blog lagi..haha
aku bkn x nak update lah kawan2..tp masa x mengizin kan..lagi satu yelah xdpt laptop lagi..duit ptptn x msok lagi..klu aku adew laptop and broadband sndiri tiap hari aku update..banyak nk cite tp aku x tau mcm mne nk start cite..haha.xpe biar ni je jd santapan mak cik cah..bce kau..x komen siap! wacchaaa..hahahahahaha.. oh ya! aku adew pmbace setia baru.. abg zidane..tp kesian..die xde blog..so xdpt nk mnjadi peminat sy! eyh! bkn.. followers..(nnt adew org komen nk muntah pulak la kan..sbb ckp peminat di situ..wlupun kenyataannya yew..hahahaha..sape mkn aiskrim terasa lah sejuknya!)
love dayah <>

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis