Friday 31 December 2010

im back ;D

hye ;D sy kembali utk sambung story sy kpda kwn2..haha.. rmi sungguh yg tny "DAYAH! bile ko nk update blog" wah! rmi sungguh yg fanatik kt aku rupenyew..terima kasih krna menykong sy dan troskanlah menyokong sy ye..hahahaha (mesti bengkak mata yg bce ayat aku ni)hahaha
actually korg! aku bkn x nk update la der.. tp antara sebab2 berikut adalah seperti
1.aku xde mse.. buzy gile dgn klas and assigment aku yg tak pernah nk berhenti.. pnah sehari tuh kan weyh klas pkol 8,then straight smpi kol 6.15.then solat berjemaah smpi kol 9..lpastuh dgar ceramah smpi kol 1..bayangkan aku xrehat langsong! rehat pn utk solat je
2.aku xde laptop and also the siput(broadband).. sbb ptptn aku..hehehe
3.kdg2 bile on9 nk update tp dh banyak sangat cerita yg bersarang dlm kepla otak aku ni.. so aku dh x tau nk cte yg mna satu dlu..so aku biarkan ia berkumpul..then tak tau nk cita cm ne..
4.bile aku nk update blog aku mesti nk msokkn gmba..bru nmpak best..tp aku x bawak usb lak g cc.. tuh yg bertangguh mmbuat kan sebab di no 3 berlaku (tah pape) hahaha
5.mesti korg ckp pegila cc..CC mahal dowh..kite mesti berjimat dok sni..ryte ;D
finally aku dh update skrg! sila la bce ;D

2 orang tinggal jejak di sini:

aisha sharil said...

alorh,updates skit je,updates la bnyak ag...hehehehe

d a y a h ;) said...

aku x tau nk cte ape weyh

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis