Friday 10 December 2010

lawatan sambil blaja ke SUNWAY PYRAMID

ecah ecah ecah.. freemasons weyh.. aku nmpak pyramid tuh jew aku ingt kau yg tak habes2 cakap psl benda alah tuh jew.. lek ar der..hahaha..rugi plak aku x amik pic pyramid tu time uh..hehe

cuti hari selasa hari tuh..kebanyakan dak psa kluar jln2..rmi gi kl.. tapi kami ni smua dak2 kl..so dh bosan jalan2 kat kl..jadi ktorg pon amik keputusan utk tau jalan2 kat shah alam..tempat2 yg best kat shah alam.. lastly kami decide nk pegi sunway pyramid jew..ouh ya! rmi jgk g giant..tp
kami dh mrantau ke sna.. nk g tempat laen la plak kan..

ktorg pegi ber5
aku,jue,ain,fizza,GG <>
msok2 jew smua menuju ke tandas..mmg kebiasan mcm tuh kot..dh jd adat plak..


msok2 tndas je nmpak cermin besar.. aku pon ape lgi.. cepat lah korg..bsing jew..dorg blom siap agy aku dh ajak snap pic.. biasalah..gilax gmba..hehe

aktiviti ktorg mkn KFC,teman si jue tuh shopping sakan..dasyat ouh diew shopping..walawey..hahaha then lastly men boling
GG menang.. AKU 2nd..bolehla drpd last kan..hehehe

boling time!

pic2 ni smua kerja gg..die ni x habes2 snap pic.. bnda bkn2 pon diew amik.. amik gmba aku jew dh la..hahahaha

with ain merangkap roomate aku
with ain and fizza

with jue

lastly with GG

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis