Tuesday 7 December 2010

kehidupan di PSA

orientasi yg mmg letih! x larat la.. xde space msa langsung utk rest.. penat gile.. then minggu tuh aku balik pon x dpt rest jgk.. balik2 jew mmg aku tros tido je smpai tgh hari.. then kna tdo kat balakong coz adew kenduri kawen.. mmg xde rehat lah..
1st day kelas mmg mmbosankan lah kan.. xtau ar..aku asew 1st time aku g blaja kat tempat2 yg mcm tuh.. i mean budak2 die.. bkn smua lah.. segelintir jew.. paling aku bengang bile aku senyum dorg x balas balik.. korg pnas x klu kna cm tuh.. org try nk mnjd peramah dan berbaik2 tp x nk..tah pape lah kan..okeyh aku pon x kesah sangat..lupekan sajew..aku pon x kesah lah sangat kan.. cme nk luahkan jew..
kehidupan di poli..kamsis and whatever ok lah.. like2 jew..hurm.. 1 more things nnt aku dh lme lah x update blog ni coz x de laptop lagi.. ni pon aku update kat cc at poli aku..tp xpew.. tggu lah nnt aku dh adew sentiasalah aku update..yg terbaik punyew..
lastly! aku rindu fmily aku actually,kwn2 aku kt sna,bilik aku,motor2 and kete2..smualah..hehe..okeyh..penat aku menaip.. chow sin chi beb! doakan aku berjaya ;D
**gmba tak de sbb mls nk transfer kat komputer ni..klu adew mse aku msokkn..

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis