Sunday 28 November 2010

A&W or BMW?

kakk aku ckp JOM MAKAN BMW..
what!!! gilax ka.. sewel.. A&W la ngok.. ;D
hari ni aku g mkn A&W satu family kat bndar bru ampang sempena aku dpt poli ni..alhamdulillah.. tapi not around my mom

this is the drink..gelas besar meyh..dasyat.. aku x larat nk habeskan..lagipon aku xske sgt air tuh.. rse mual.. tp aku balun je.. bkn slalu an..habes gak aku minum..hahahaa.. xnk membazir yow!..

yummy! yo'oo je mule2 smua xnk mkn..nk minum je..last2.. smua mkn burger jgk.. tapi kenyang siot.. wlupon burger die kecik xmcm dlm gambaq tuh.. ape lah kan.. kecik gilew..
kentang die yg putar2 tuh..ape ntah nma die..yg aku pegang tuh.. tuh lah plg sedap..alaa..yg mcm adew kat mcd dulu..sedap2.tuh je aku makan banyak..
sopan gilew an aku mkn..hahahaha PEACE YOW! ;D
its foto time! hehe.. banyak lagi pic tp x kn nk msok kn smua kan.. ade 100 lebih.. nnt korg pon meluat tgk gmba je banyak..haha.kan2

oh ya! esok aku dh daftar poli..cuak siot..adoiiii

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis