Monday 22 November 2010

hangout at mcd sg wang?

on that day..
time: 2.00 pm
day:saturday

actually nk jalan2 kt times square and hasrat hati nk mkn kt mcd sg wang je..lastly plan pon bertukar..biasalah kami ni x leh berada di situ skjap je.. lagi2 ecah n miela tuh.. hahaha..syg sgt katanya kt mcd sg wang tuh..kami pon pegilah tros menuju ke sana

at mcd sg wang:
smpi2 sna je aku tros tgk kitchen wlupon xnmpak lg and ecah tgk dessert..miela dessert.. tapi nasib baik utk ecah dan malang utk miela seketika sbb si polan tuh adew kt counter dan MALANG utk aku sbb die cuti.. SHIIT! asl aku dtg je xde..mcm xde jodoh je! gggrrr..
next ktorg nk mkn tp tmpat dduk blakang tuh busuk.. hayyo! haaaa.. time ktorg msok tuh adew lah peminat2 kami ni jerit YUNA! YUNA! YUNA! oh god! kami tau kami artis tp bkn yuna..hahahaha.. lupekan! time tgh tggu tuh kami snap pic.. aku biasa! bnda wajib 2!


*miela!! ko tgk ni aku snap.. comel an..hahaha.. agak memalukan.hahahahaha

mkn time:
smbil mkn miela cbe menyanyikan lagu mc chicken supreme spt dlm iklan tetapi pelik benar bunyinyew.. ecah yg KK spt biasa gelak skuat2 hatinya mcm mcd tuh dia yg punya..hohoho.. org smua pandang..hahaha.. but fun dowh time tuh.. then a.sobri dtg ktorg bg mc money.ecah punya buruk.. aku pnye je cantek ;D lps tuh aku dgr sound like adew org nk belanja..hahaha.okeyh..set.. kol 8 ;D

at cyber cafe:
miela dgn masalah pendrivenye yg bermasalah sgt2.. i think virus.. cbe pnye cbe tak boleh.. then bertukar dr nk buat assgment tros pegi on9.. then dorg terjmpe video yg WALAWEY! anney kedai tuh pon dr sapu kt atas tros ke blakang pc tuh..haha.. video dak bercium tepi jalan.. agak2 der! khalayak umum der.. melayu tuh der.. nk buat pon tmpt laen ar der..

at times square:

snap pic dlu sblom bla.. beautiful design for christmas!

then ktorg makan dgn pedasnya.. yg di taja khas oleh abg sobri (abang?)

lrt:
ecah n miela memulakan lagi hilai tawa mereka,kini spt lrt tu mereka yg punya..hohoho.. good job gurl! hahaha.. lastly.. smpai stesyen pandan indah a.sobri turun.. yg ni aku like! balik hati2 tau.. (E mesti berbunga2 hati die tp entah die dgr ke tdk sbb die sound x btol sgt) huyyo! gentleman ar.. ;D

~tamat~

4 orang tinggal jejak di sini:

aisha sharil said...

banyak aku kne di situ,hahaha
btw,aku happy time tu,happy ngn korg n happy ngn a.s skali,hahaha

Anonymous said...

oit..ag skali kua ta ajk owg..cetss..tapew2..ad ubi ad btas..ad periuk owg amek air rebus ubi uh mkn sowg2..hohohoho...=p

d a y a h ;) said...

ecah: hahahaha.. ecehh.. ko nk ckp yg ko hepy dgn a.s je actually an.. ;D

d a y a h ;) said...

aiem: hahahaha..try buat lawak kew?

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis