Friday 5 November 2010

adoi..kakaaaakk

ape la naseb aku ni.. asyik di marahi saja..
hurm..entry kali ni aku nk story sket psl aku dgn kakk aku.. kadang2 aku xfhm lah hdup aku ni.. rse mcm hdup aku ni asyik menyusahkan org je.. actually pagi td time nk ambik brg kt blik kakk aku..die marah aku coz aku bukak pntu bilik die mggunakan kunci.. then TIBE2.... die melenting..
k.ya:"ko ni ketuklah pintu dulu! jgn maen bukak je"
aku pon tersengih2 jelah..aku kn mmg cm tuh..org marah aku senyum,org nges aku gelak.org merajuk aku buat x tau.
k.ya: "GELAK2! bak sini kunci tuh! laen kali ketuk la dlu! org dh ckp dh!"

* aku terasa die ckp gelak2 tuh.. yelah.. org senyum dgn niat nk tenang kan hati die..klu aku buat mke masam lg die marah.. klu aku melawan lg marah kan..aku pon sentap dgr ayat tuh..hati dh membara dh ni..tapi aku tetap sabar.. aku kan adik tak boleh melawan..

then aku msok bilik aku kkk aku pon bukak pntu bilik aku gne kunci tuh..die bukak laci satu persatu wlupon aku tau die xde nk crik pape sekadar nk lepaskn marah die lagi kt aku.. tgk2 kn btol..die x bwak keluar brg pon...lpas tuh die keluar then msok balik..die kata
k.ya: "asl ko pkai seluar tu! k.ya tgh pkaikn!"
D: "k.ya tgh pkai bju kelawar tuh kn"
k.ya: "tp k.ya tgh gne kn! sangkut belakang pintu"
D: "yelah tp tgh gne bju kelawar tu xkn nk pkai sluar tracksuit ni jgk"
POM! die hentak pintu! (sentaaaappp)

korg ase aku slah ke? klu slah g tau aku ape slah aku? maybe yelah kot aku salah ke kn..

mlm tuh aku g tau kakk aku yg first pastuh xde respon positive..adelah sikit..tp aku lg kna bertepek2..
kakk sedara aku kt situ..die ckp "yelah..slah kau..ko xnk buat medical checkup.sbb tu k.ya kau marah kau..kau beruntung adew kakk,mungkin dgn cra tuh die nk lpaskn kat kau"

*bukan aku tak nk buat mc tuh td dh pegi tp ttup.. yew slah aku x pegi khamis ari tu..tp at least aku usaha jgk pegi jumaat tuh wlupon ttup..kot2 bukak ke..tp xkn lah smpai bnda kecik tuh je mgamuk mcm naga bersalin (haaahh? ;D) hurmm.. adiiiiikk adiiikkk

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis