Tuesday 2 November 2010

a new LC 135 MOTOR!


GOSH!.. after aku blk pda ampang point yg ktorg mkn taiwan house lagi tuh.. balik umah aku x sedar..mak n bpak aku adew kat luar..lampu terang benderang.. abg aku pas2 kunci.. ku pikirkan itu kunci kereta coz bpak aku nk keluar pegi memana..kemudian..tanpa aku sedari tiba2 belah kanan tempat motor ex5 motor parking tuh berbunti tiba2..yelah sblom ni aku tak penah nk pandang kan..alaaa..ex5 tua kan.. bawak je krang krung! hahahaha..tanggal sna tanggal sini..hahahaha..korg pon tau mcm mna kan.. smbong cte..lpas tuh.. dengar bunyi enjin motor..aku pon melihat ke parking motor itu.. AARRGGHHHHHHHH!!! melompat aku atas motor ecah itu.. betapa bahagianya aku time tuh..wlupon itu motor abg aku.. kan dpt jgk aku merasa. ouh MOTO IDAMANKU..akhirnya dpt aku.. wlupon abg aku pnye..hurmm..xpelah...BEST SGT2.. dr luar smpai msok dlm aku asyik melompat2 kegembiraan.. yelah moto idaman aku kan.. hahaha.. oh gosh..tuhan saja yg tau mcm mna perasaan aku.. indah sgguh malam tuh..

malam ni aku dpt merasa LC tuh.. g jempot mak aku..AHAAAAAAHAY! TRSENYUM LEBAR AKU..tapi abg aku pnye pesan bkn men byk lagi..adoiii..pantang larang byk btol.. pkai smpai gear 4 lah..ape lah..ya allah...tapi xpe aku fhm..lagi2 motor baru an.. LC plak tuh.. tggl skjap je lesap.. hish2.. byk aku dgr cte psl motor LC hilang ni..aku pon tkot jgk nk tggl2.. bahaya..aku pon akan jga sebaik2nya wlupon bkn moto aku..hahaha

TENKIU ;D

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis