Friday 26 November 2010

hangout with teyha!




26/11/010
jumaat
fathihaah and ecah

actually ktorg plan nk g tgk wayang.. tgk cite harry potter..tapi tak jd.. plan aku slalu bercanggah..mesti jadi benda laen ouh.. xfhm aku.. ke mmg aku ni biol..hahaha..sbb tuh aku plan slalu x jd..hahaha..so drpd nk tgk wyang bertukar jd teman aku g shopping utk poli..penat.. dh lah aku x ske shopping..penat gile..tapi aku beli pon borong tdung..hahaha

1st g TIMES SQUARE
2nd SUNGAI WANG (mcm biasa asl aku g je die tak de)hoho..mesti x fhm an..rahsia ;D
3rd PAVILION.. walawey dorg pilih brg mengalahkan datin.. lastly x beli gak
4th KLCC
5th PASAR MALAM BUKIT INDAH tp tutup meyh..
6th UPTOWN sesat korg tau..mmg btol2 g jejalan..

banyak ar ktorg merantau..jalan kaki beb! kurus ktorg..haha


0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis