Sunday 7 November 2010

kamera OH! kamera

Entry kali ni pasal digital kamera..aku addict
ed kt photoshoot sbnrnyew.. aku ske bergmbar or mengambil gmba org..(yg mke medium looks like ecah,miela,andy huuh.. xnk kot) hahahha sket2 nk brgmbar.. kejelesan aku membuak2 lg bile aku nmpak adew org pkai kamera nikon! or canon! or sewaktu denganya! huishh! time tuh aku rse cm nk ikut org tuh.. smpi tmpt tersorok aku curik kamera tuh..tp apakan daya aku baik sgt ;D
aku nak! aku nak! aku nak! tuh2.. aku berazam nk beli tp tak tercapai coz adew je bnda yg mghalang.. beli fon la coz kna curik.. buat lesen la.. adoii.. kacau! tp abg sedara aku ada kamera ni.. so aku ade la try2 kan..
ni antara hasilnya! ;) (x cantek sgt tp boleh la)

1.akk aku konvo

2.majlis pertunangan k.zyma

tu jelah the best bg aku..byk agy.. tp mls nk crik.. rmi kte cantek! hoho.. lagi la smgt aku membuak2..hahahaha
lastly! aku akan usaha smpi aku dpt kamera tuh

2 orang tinggal jejak di sini:

aisha sharil said...

alorh,ckp je la muka aku terlalu comel,sampai ko pun xleyh nk snap pic aku,hahaha

d a y a h ;) said...

dahhhh.. xyah nk lebih2 la kan

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis