Thursday 19 May 2011

aku ke?

Sekarang aku tgh cuti sem..boring gile dok rumah..crik kerja bkn main ssah..yelah mne adew org nk amik org yg nk kerja 2 bulan je kan.. hurm.. dok umah jela alamatnye.. menternak lebih banyak lemak2.. DIET KONON! hattui..haha
sbnrnyew aku ni klu dh dok sorang2 ni mesti terpikir sane termenung sini.pikir tu pikir ni..bnda yg sering bermain dlm kepala otak aku ni

1.aku x pnah nk bahagiakan family.. xleh ckp byk2.. t nangis..wawawa.. dayah nangis.. tp thats the fact ok..

2.aku rse aku mcm dh xde *$*%^*#*.. hahaha.. crik ar sendiri ek..sory.. mesti pnas je an bce.. haha..aku cume xnk adew sape2 terasa bile bce entry nie.. aku cuma nk luahkan perasaan je.. ok.. sbnrnye aku..aku..aku...aku pon x tau lah nk ckp mcm mne..aku terasa? or btol ke? ish! entahlah.. aku rse mcm bkn kwn korg dh.. mcm aku ni di pinggir kan la..entahlah..kdg2 rse dh x nk hangout dgn korg lg.. sakit hati? entah! terasa? entah! aku ok je.. cme aku agak terasa siket lah kot.. mungkin! tp xpe..yes i know who i am.. aku x sebaik die.. x seceria die dan die..serta die juga.. =) so sorry kwn if lepas ni aku dh x join korg sbb aku mmg dh x boleh nk hangout dgn korg..aku x rse happy mcm dulu.. korg the best! ;D tp aku tetap kwn korg kn..! (ouh sure dayah!) reallly! tenkiu =')

then kisah ni aku cerita kt shahfiq <-- siapakah shahfiq itu..ahahaha.. then die ckp aku ni cpt terasa! ok..sape x terasa klu nama org lain disebut tp nme kite x.. then mcm xde sape nk ckp dgn kite.. kaaann.. then die pon berkata klu x nk sakit lg xpayah kluar umah.. nk kluar dgn die je.. haahah..ok dear!

entry kali ni aku pon x tau lah sedih ke..suke ke..marah ke? eyh! marah x la.. x marah lgsung..ok itu saja..SELAMAT BERAMAL!

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis