Thursday 19 May 2011

sabak bernam


aku mls nak taip lah entry ni.. aku tunjuk gamba je boleh.. tgk tgk aku photoshoot picture..lawa gak ar..haha (bangga diri eeuuuww!) ouh ya! aku g sabak bernam bukan semata2 nk amik gmba je.. g amik abg aku coz brg die byk banget..

yg pasti ni bukan aku snap..tp abg aku.. credit to him wlupon kau ambik x cantek..hahahah.. tp disebabkan aku adedlm gmba tuh pic ni jd cantik..so credit to me la..hahaha.. perasaan je kau ni nyah! yakss.. =D

yg ni pon bukan..saje nk tunjuk gmba je.. tp yg edit tuh aku..hehe
(akak aku..akmal..aku)

nmpak tak dayah photography di bawah tuh..haaa..jgn main2..hahaha.. (berangan je lebih) dan gmba diteruskan lg dgn gmba cap ibu dan anak.. akk aku n anak buah aku la maksud die.. ouh termasuk akmal sekali ye..

ok.. cukup2 lah yew..sbnrnyew byk lagi yg aku snap..tp x kn nk upload semua..korg tgk yg ni pon mesti dh muak..haha..dh la x lawa.. (padahal dlm hati lawa)haha..kan kan kan..tp x pe klu x nk tros trg.. CUKUP dayah.. x yah nk perasan sgt.. =D.. ok.. tp satu pic yg aku snap ni lawa.eyh kelakar..ish! entahlah..korg tgk la bawah ni..mcm dlm novel bersiri plak.. percintaan antara benua.. hahaha..adew sesiapa nk bg tajuk utk cover novel ni?

yg ni plg terbaik antara yg terbaik la..hahahha.. terbaik sungguh..
terganas terbaik terganas terbaik terganas terbaik <-- bak kata apek..haha..usha sket je ek

tp bukan aku yg snap..abg aku.. aku x bersalah..hahha

entry kali ni: snap photo.. aku la yg snap.. <-- ape punya tajuk daa... =D enjoy!


0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis