Thursday 19 May 2011

kembali berblogger = )

hallo olla whatever la.. eyh ASSALAMULAIKUM! bru la sopan..gadis melayu gitu..

dulu aku penah berazam lepas aku dpt laptop and BERUKband aku akan selalu update blog.. haaha.. perkataan akan tuh mcm skema je.. xkesah la.. tp skrg same jgk.. aku bkn x nk update.. cme bdn ni rse tak de mood je.. hati kate "aku nk update blog la lps ni" dan badan pon berkata "aku penat la..mls sgt..esok la post blog" then bertangguh2 la cerita aku.. ntah knp hari ni rajin pulak aku nk update..hihi

tup tap tup tap!
TADAAA!!
blog saya sudah berubah wajah! xde la lawa kan..tp boleh la..boring lah asyik tgk yg lme je..lagu pon sudah di tukar..hik hik <-- (gelak dlm sms..konon manje..haha) alaaa.. lgpon xde sape bce blog aku..aku saje syok sendiri.. tempat luahkan perasaan aku klu dh x tau nk cerite kt sape.. ok..
WHAT OUR NEXT STORY?

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis