Wednesday 27 October 2010

again AGAIN n again

mlm tuh ecah dtg umah akuh smbil menunjukkan handfon ayah diew yg telah di tabrak mobil..hahaha.. ecah2 mmg x leh pgg fon btol..adew jew.. ke tggu dpt fon mahal bru nk jga elok2.. so demand lah kau..then ktorg borak2..then ecah kate adew cte hot.. ape weyh ape weyh! rupenye psl abg fariz..hurmm.. die lagi.. ecah kate adew gmba terbaru..pkai bju pink sama2!lagi! haaa.. god! tolonglah..mampukah aku menghadapinya lagi.. tolonglah ya ALLAH! x sanggup! tros aku g umah ecah utk tgk gmba mereka.. sbb selagi aku tak tgk aku x tenang! mcm cacing kepanasan.. TENGOK TENGOK TENGOK!
DORG NMPAK SWEET.. maybe btol ape abg afiq ckp aku kurang belai die.. aku xlayak utk die..
aku xpnah nk belai semcm mna diew nk.. tp knp diew x ckp! aku boleh ubah ke mmg aku xsepadan dgn diew.. i really2 miss him.. so sorry.. i cant forget u..wlupun skit hati menatap gmba2 ni smua.. wlupun skit aku ttap nk tgk..haaha.. sbb akuh nk tau keadaan diew mcm mna..
hurm.. SEMOGA BAHAGIA!

p/s: adew gmba bru korg berdua upload lah lg ek ;( its really hurt..

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis