Saturday 30 October 2010

hari sebelum prkahwinan!

firstly..ecah sory.. aku slah dengar time mak aku cakap.. tp aku rse btollah aku dgr mak aku ckp 30 hari bulan.. so sabtulah..lastly hari ahad dowh kenduri tuh.. xdpt jmpe korg.. tp serba slah plak kat ko sha.. n aku nk lpak dgn korg.. adoiii.. hope ko bce lah ni ek sblom hari ahad coz aku xde kedit..hehehe..

then aku nk cte psl hari ni.. bpak penat korg tau..bukan pnt tolong org kawin.. penat jga akmal coz mak die bergotong royong bersama2.. so pass kat aku.. pnt gile.. dh lah semalam x ckup tdo..bgn pagi tros kemas umah,then jga akmal,then malam tolong kt kenduri kawen tu packing2 barang utk cenderahati.. so tired.. tgh mlm plak gayut kejap dgn aimie.. itupon aku dh x lrat.. bcoz rindu nk gayut dgn die aku ly je.. tp itupon x lme mcm slalu..coz aku dh xlrat gile

next..pagi sabtu tetap bgn pagi wlu pening2 sket and penat sgt.. xpe bgn jgk coz nnt my mom mrah..hehehe.. klu x mmg aku tdo smpai keesokan pagi nye.. tp lps tu keje aku jga akmal lg.nseb baik lah da ni x suke nangis tp dh hyper lah.. tired..tp x pe..die suke senyum..

actually aku nk cte psl sorg dak ni..sedara mereka ni lah..tuan rumah kenduri kawen tuh lah.. ya allah.. belagak sgt2.. xde la tunjuk kan sgt die belagak..muke die tuh x leh bla gile dowh.. tp family ktorg slalu gelakkn.. coz tuuuutt.. hahahaha.. biar lah rahsia kami all the siblings.. kelakar klu ingt balik.. tak de ar.. aku geram gile.. kenduri kawen dlu bkn maen bergayut dpan aku then men I U,I U.. ya allah ckp kuat2..mcm bgos je.. belagak nk mampos.. hari ni.. dtg muka bermake up lpas tuh buat muke sombong.. MACAM CANTEK.. lme aku sabar..heyshh.. nk je aku maki..tp nseb baik aku x kenal..hurghh.. xnklah cte lagi nnt pecah laptop ni.. bengang akuh.. MACAM CANTEK! BLA AR! esok x tau ape akan jdi slpas ituh..

THE END

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis