Friday 15 October 2010

kau bahagia! aku menderita! shit

kau mcm nk jeles kan akuh.. knp? tp tuh normal bg seseorg yg di lamun cinta! aku hepy bile tgk kau tersenyum! walaupon bkn dgn aku

teeett..actually.. pda jam 12.20pm bersamaan 16/10/10.. ketika aku tgh on9..syok komen dgn kwn2 and update blog..ade satu kejadian yg memilukan,menyakitkn dan terpahit dlm hidup aku.. oh gosh! aku xtau nk ckp cm ne.. naik taip pon menggigil ni.. nk nanges pon dh kering air mata aku utk kau! aku spend utk org laen lak.. hahaaha.. (sja tnjuk hepy wlaupon!) back to my story.. then aku online facebook.. lastly mmg prkara wajib bg aku utk open profile diew..diew..diew..die (die yg aku msih syg.dan cinta smpi skrg.. yke? yes!) buktinya aku x leh nk kapel lg dgn sesapa.. aku xdpt nk terima..ISH! asyik lari topik je..smbg blk.. lps aku bkak profile diew..of coz aku bkak pic die.. then! my first words for that "SHIT! KENAPA? ='(" aku nmpak album diew bertittle kn SAYANG!.. hurm.. dlu die pnah kata dgn aku yg diew xkn pilih mna2! look! mencarut2 aku wlupon aku x berniat nk mencarut.. gmba diew dgn gadis tuh..


gmba berterabor! malas nk arrange..so sweet kn dorg..
sorry! aku mmg nk byk kn gmba korg supaya korg sentiasa bahgia..( logik ke?)hahaha.. entahlah.. actually klu ikutkn hati aku nk msok kn smua tp xpelah..satu tuh pon dh buat aku hurm.. aku berani msokkn coz aku rse kwn2 aku yg tau bnda ni je yg akan bace.. so korg.. korg fhamkn perasaan aku..klu nmpak aku laen mcm tuh JANGAN TEGOR!.. ;) ='(

aku doakan dorg bahagia..kpd abg farez! jga diew elok2..jgn sakitkn hati diew.. try the best utk buat diew bahagia.. harap smpi ke jinjang pelamin.. ke akhir hayat.. korg mmg sweet sgt..men suap2. pelok mcm tuh.. xmcm kite dulu kan.. ;) hee xpe.. yg penting kebahagian mu kebahagiaan ku jua.. klu nmpak satu hari nnt buat cm xknl wlupon accident tepi jalan.. hahahaha..

love: dayah ='(

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis