Tuesday 12 October 2010

si dia "F"


bile adew jew sum1 yg mnx aku ssah sgt nk terima sbb bile nk terima jew aku teringat kat diew..aku pk yg aku still menanti diew..adakah aku bofodohfoh? kdg2 aku ade rse sket lah..tp tuh lah kta hati aku..aku ssah nk lpekan diew..wlu mcm mna pon mmg ssah..gmba2 diew dlm fon aku byk lg..aku x delete pon..wlupon diew xjd milik aku.aku nk tgk senyuman kbhagiaan diew wlupun dlm gmba jew..xpew..tu yg buat aku tersenyum ;D.. tiap msa akuh on9 FB (facebook) profile utama aku bukak profile diew..wajib bg aku..sbb aku nk tau ape yg jd kat diew..tp aku mesti nmpak and terbaca bnda2 yg menyakitkn n menjeleskan akuh.. aku rse mcm nk je maki2 pmpuan tuh tp aku xde hak.. pendam jelah sorg2 kn.. ;)

sometimes bile adew org col tgh mlm aku tetibe nk mengalir air mata! sumpah! bangang! tp aku nges brsbb..aku rindukan diew..aku nk kn diew.. aku teringt kenangan ktorg! ouhh gosh! its killing me! tp aku slalu ckp dgn diri aku "x semua bnda yg kite nk kite blh dpt" "die bkn milik kau lg dan tgk cra diew pon die xkn balik kat kau lg"

aku skrg menjadi lebih gatal smnjak single! haha.. coz aku cbe nk lpekn die.. tp aku x kapel dgn sesape k! not playgirl! tp aku tkot dgn cre ni aku akan menyakit hati org.. harap tidak.. aku main2 jew der.. korg pon knl aku mcm mna.. aku ckp jew aku suka tp hati aku ttap kat 'F'..
so skrg aku sdg mncri sum1 yg blh ubah hidup aku..tp biarlah btol2 ikhlas..aku dh xlarat dh utk dpermainkan lagi..bile si polan yg dipermainkan knp mesti smua mmber2 die mesti nk marah aku..bile aku! senyap je..mcm xde pape! itulh yg sentiasa berlaku..

xpelah.. aku dh blh trima kenyataan tp aku masih rindukan die dan sygkn die.. buat msa ni xleh nk kapel lg.. kpd sum5 to.. dpt dh kn jwpn die..sorry beb! KTE KWN JE K.

walau apa pon.. F i love you ;D

written: dayah a.k.a lopez

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis