Friday 29 October 2010

CINTA SEJATI?

klu ckp psl cinta sejati..hurmm zaman 2010 ni still adew ke cinta yg btol2 sejati.. bkn takat sebulan je sejati die..tp hingga bertahun2 or akhir hayat.. still ade ke ar? tp klu tny mesti jwpn korg "ADE TP X BANYAK" hurm rite?

actually an.. knp byk cinta sejati byk dlm drama or filem2 je ar.. comtohnye CINTA KIRANA! LAGENDA BUDAK SETAN! dua ni je pada aku plg best..haha.. dlm dunia realiti ni dh xde lagi bg akuh.. aku ni pon x taulah sejati ke x..hahaha

rasanya adew kot.. contohnye FAIZ! bukan maen die ni..aku tabik la der..
ELMY pon boleh tahan jugak.. haha

actually aku nk cite psl F.. aku rindukan die.. bile aku sorg2,xde msg sesapa mula la aku ingtkn die,mule nk tgk gmba2 die blk..sblm dh boleh lah tahan sket.. tp skrg dh start blk..tp aku rse diri aku kejam plak buat org sekeliling aku sakit hati dgn aku(korg tak kn faham yg ni) aku bukan xleh terima kenyataan.. boleh dah lah.. tp aku still syg die! tu je.. bkn aku xnk bg peluang kat org lain tp klu aku kapel dgn sum1 tuh semata2 nk lupekan die..tak ke satu hari nnt aku akan sakit kan hati si dia tuh.. xkn hidup aku nk menyakitkan hati org je kan..
then bkn xnk tp mmg aku dh cbe.. aku dh nk terima dh sum1 ni tp x boleh.. when aku nk terima je aku teringat kat die.. kadang2 aku pikir akuh ni bodoh jgk.. tp its the fate..
aku nk die tau yg aku syg die..tp aku kna tau jgk yg ade org yg syg aku..
aku dpt luahkan melalui video ni je

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis