Saturday 9 October 2010

jamuan makan

jamuan makan not open house k..aku ajak x rmi tp rmi yg xdtg..mule lah aku col2 org laen..tp x pew..at least adew org dtg.. org pertama dtg ecah..ahahaha..tp diew tukar bju umah aku..mengalahkn tuan rumah bersiap..haha..then shy2 pulak..hahha.bengong diew ni ouh..then jijol di teruskan dgn andy,iwan,faiz,mahirah..then seterusnya salleh dgn kwn diew.. salleh sumpah ko dh berisi balik beb.. xksahlh! org tgh bahagia..tp dtg jgk ko kt umah aku an ;D

sambung cte..rmi mmber aku dtg mlm.. yg terharunya manager MCD pon dtg jgk! walawey.. yg plg buat berbunga2 hati cik SITI nieyh ada AS.. hahaha.. so sweet.. rndu kt dorg smua.. tp dorg je mcm x rindu aku.. eleh emotional lak kau dayah!

lpas tuh shahrul dtg..INGT X NK DTG.. bwk meena skali.. ahaaa..bapak segan dowh.. dhlah smua nk lepak dapur jew..dok pehey aku nieyh..tp yg bestnyew ktorg menyanyi2..karoke free beb! best2!.. then something happend! si diew hulur something..aku ingtkn pit gitar.. then aku tgk GELANG beb! gelang yg tertulis nma diew.. OMG! whut happend! knp ko bg aku gelang tuh? setau akulah gelang tuh utk org yg ko syg.. i mean yg someone really special lebih dr seorg kwn.. knp ko bg aku ngek..ape sbb diew.. ko biar btol dowh! nk pulangkn tp serius time tuh aku tergamam..

enough! then tggu vvip sorg ni..KHAIRIL.. lme sgguh..dh lah ssah nk jmpe then lmbt mcm perdana menteri lak..tp terima kasihlah dtg beb..haha.. aku ske buat ko jeles.. wlupun sbrnyew itu kisah lme tp ko mcm x berubah jgk..nk jeles2 wat pew..poyo jew!

haaa...next lps smua dh blik..kakk aku mrah aku sbb x tggalkn nugget utk diew..klakar pon adew tp dsbbkn diew mrah sgt2 and diew nk ugkt psl bnda tuh mmg aku bengang sket.. psl bnda tuh pon nk ckp psl bnda tuh..tah pape.. esok beli la lgi..mkan smua smpi habes.. ggggrrrr..

enough kot..thanks kpd smua yg dtg umah aku.. pada smua yg x dtg xpew..umah korg t aku x nk dtg gak..hahahahahaha..tenks tenks tenks

written by: dayah! PEACE!

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis