Thursday 14 October 2010

commonwealth NEW DELHI 2010



sehari ni aku tgk commonwealth je.. start kol 10.30 smpi 6.30.. x berganjak langsong korg tau..masyaALLAH.. trok an.. aku mnat sukan2 ni.. best gile..aku suke tgk bile dorg menang tuh..bpak hepy gile.. then mule lah au berangan mcm2..kan best klu aku jd atlet utk malaysia.. walawey! syok shial..aku slalu tgk dgn bpak aku klu ada acara sukan terbesar ni..


tahniah kpd skuad malaysia dpt 12 pingat emas.. kemenangan yg besar tuh..bkn sng..aku kagum.. klu blh nj jd atlet malaysia jugak..hahahahaha (berangan ar kau).. smenjak aku tgk sukan..aku mnat dgn atlet papan terjun ni..nma diew BRYAN NICKSON LOMAS.. cute lah diew..hahahahahahaha..btol..cute gile..ooouuhh bryan!





tuh diew.. yg tgh tuh! comel kan.. hehe.. tetibe mnat diew lak an..haaha.. love bryan!


aku smbong cte.. malaysia dpt pingat byk drpd acara badminton.. kre smua malaysia sapu lah time tuh..plg best tgk dato' LEE CHONG WEY..( btol ke aku eja) die lwan 21-10, 21-7 klu xslap akuh lah kot.. diew maen rilex gilew dowh..aku mnat sgt.. diew idol aku dlm badminton.. best tgk diew maen..then koo kean keat n tan boon heong best jgk.. lwn diew bengang dgn dorg..hahahahaha..padan muke.. lgpon sorg tuh muke belagak nk mampos..mnx penampar akuh jew.. geram aku..mmg padanlah kalah..hahahaaha..x bek kau dyh.mulut..wacca! haahahahaha


itu je kot psl hari ni..MALAYSIA BOLEH..TAHNIAH SMUA ATLET2 MALAYSIA..
BRYAN! love u..hahahahahaha ^-^

0 orang tinggal jejak di sini:

 

copyright 2010-2012. All right rserved by dayah nafis